Informacje prasowe

Informacje prasowe

#MówiąNaMieście, że warto pobrać… Energetyczny przewodnik po Warszawie

Uwaga, uwaga! Kurtyna w górę, orkiestra tusz … sensacja rewelacja. Już w ogólnem dostępie z fenomenalną wprost energią, jedyny w swojem rodzaju przewodnik po naszej ukochanej stolicy. I co my tu widzim Szanowna Frekwencjo? Miejsca legularnie znane, choć w innem ciut ujęciu, kolorycie i ciekawej okoliczności w liczbie 15. Zarówno podobnież znajdziecie tu przekazy fest zadziwiające, stawiające w sporem zaskoczeniu nawet wybitnych fachmanów czy badaczy  oraz miłośników tajemnic Syreniego Grodu. Wszystkie wyszczególnione tu atrakcje są „pod napięciem”, czyli energetyczne jak sieć trakcyjna dzyndzajów warszaskich. Dają fenomenalną radość i pozytywne siłe poznawcze. Przy konstrukcji owego spacerownika rączęta swe maczały: szpecjalistyczna platforma do obniżania i leguracji rachuneczków MAM wespół w zespół z innogy Polska – sprzedawcą tego elektrycznego towaru.

Informacje prasowe

Mówią na mieście! Wspólna kampania reklamowa platformy MAM i innogy Polska

MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, oraz innogy Polska, sprzedawca energii elektrycznej rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Mówią na mieście!” promuje współpracę obu podmiotów oraz nawiązuje do znanych miejsc stolicy. Celem kampanii jest zachęcenie klientów innogy Polska do korzystania z platformy MAM i obniżania opłat za energię elektryczną. Kampania obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe, działania digitalowe, akcje promocyjne w punktach sprzedaży oraz publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”.

Informacje prasowe

Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumenta

Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie – wymagający. Niska cena, która dotychczas była decydującym czynnikiem zakupowym, dla większości nie jest już wystarczająca i kluczowa. Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę do obniżania rachunków MAM, Polacy oczekują od detalistów wysokiej jakości oferowanych produktów (82%), wysokiego standardu obsługi klienta (70%) oraz zaufania, którym mogą obdarzyć zarówno pracowników danego sklepu, jak i stojący za nimi brand (75%).

Informacje prasowe

Razem (finansowo) raźniej

Polacy chcą czuć się bezpiecznie, również w obszarze finansowym. Dlatego coraz częściej rozmawiają z partnerem lub partnerką o domowym budżecie i wspólnie nim zarządzają. Troska o bezpieczeństwo finansowe rodziny przejawia się także w regularnym oszczędzaniu i współdzieleniu comiesięcznych opłat. Kobiety i mężczyźni coraz częściej odkładają też pieniądze i mają świadomość, jaka kwota zapewni im spokojny sen. Jak wynika z badań platformy do opłacania i obniżania rachunków MAM, kwota ta, w zależności od wieku, płci i wykształcenia, wynosi od 3000 do nawet 50 000 złotych.

Informacje prasowe

Czy Polacy płacą za miłość?

Mówi się, że miłość jest bezcenna. Czy na pewno? Wyniki wielu badań pokazują, że każdy, kto chce ją zdobyć i utrzymać, musi liczyć się z wydatkami, które pomagają osiągnąć wymarzony cel – kochania i bycia kochanym. Co więcej, wcale nie są to małe wydatki.

Informacje prasowe

Czy sprzedaż detaliczna może być etyczna?

Etyka szansą na zachowanie różnorodności

Etyczność to nic innego, jak postępowanie zgodnie z przyjętymi zasadami moralnymi. Wiele mówi się o niej nie tylko w kontekście ludzkich zachowań, ale przede wszystkim zrozumienia i stosowania jej zasad przez biznes. I choć większość polskich konsumentów nie wierzy w szczerość strategii CSR-owych dużych przedsiębiorstw, to jednak oczekuje, że działania etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu poszczególnych firm będzie bliska im i otoczeniu, w którym funkcjonują na co dzień. W sytuacji tej, w przypadku handlu, to mali sprzedawcy zyskują przewagę nad dużymi detalistami, którzy poprzez ogólnokrajowe oraz międzynarodowe programy z zakresu CSR często nie są w stanie zaspokoić potrzeb lokalnych nabywców.

Informacje prasowe

Małe jest (dla konsumentów) piękne!

Darzymy ich sentymentem, cenimy za jakość oferowanych produktów i za to, że doskonale znają nasze preferencje zakupowe. Mali detaliści, bo o nich mowa odgrywają ważną rolę w handlowym ekosystemie. Niestety, jak wynika z badań przeprowadzonych przez platformę MAM, aż 46% Polaków uważa, że w ich miejscu zamieszkania jest obecnie za mało lokalnych sklepów.