Informacje prasowe

Informacje prasowe

Dziecko kosztuje tyle co mieszkanie w dużym mieście

Najnowszy raport platformy MAM „Ile kosztuje dziecko w Polsce?” prezentuje koszty związane z posiadaniem potomstwa

Koszt wychowania jednego dziecka przez pierwsze 18 lat jego życia to kwota ponad 305 000 zł. W wypadku pozostawania dziecka na utrzymaniu rodziców również w okresie studiów muszą oni liczyć się z kolejnym wydatkiem, ponad 130 000 zł (średnio 2186 zł miesięcznie). Można więc śmiało stwierdzić, że wychowanie jednego potomka to dla wielu polskich rodzin wysiłek finansowy na poziomie blisko pół miliona złotych, ponoszony w perspektywie około 25 lat. Jest to zatem wydatek porównywalny z kredytem hipotecznym na mieszkanie w dużym mieście.

Informacje prasowe

Święta, święta… i po rachunkach!

Ruszyła świąteczna kampania platformy MAM

2 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. W ramach akcji promującej platformę i możliwość dokonywania zakupów w punktach stacjonarnych użytkownicy MAM mogą zyskać nawet 100 dodatkowych Złotówek MAM na opłacenie rachunków. Do końca grudnia w siedmiu miastach w Polsce oraz w internecie prowadzone będą różne działania reklamowe własne oraz z partnerami.

Informacje prasowe

BOK-i i dostawcy mediów dobrze oceniani

Polacy, mimo iż opłaty za media stanowią już niemal 1/4 ich rozporządzalnych budżetów domowych,  są generalnie zadowoleni z dostawców. Jak wynika z raportu „Media i rachunki” przygotowanego przez platformę do obniżania i opłacania rachunków za media MAM, liczba zadowolonych osób waha się w granicach 60-70% w zależności od medium. Zaś niezadowoleni, to również w zależności od rodzaju medium, zaledwie 7-10%. 1/3 polskich konsumentów pozytywnie ocenia także funkcjonowanie biur obsługi klienta, choć tyle samo nie ma zdania na ten temat. Najlepiej oceniane są BOK-i dostawców telewizji, internetu i telefonu. Jak oceniany jest poziom obsługi u pozostałych sprzedawców mediów i w jakich sprawach konsumenci najczęściej kontaktują się z nimi?

Informacje prasowe

Rób zdjęcia paragonów i zyskuj na rachunki z MAM – Platforma MAM z ofertą stacjonarną i aplikacją mobilną

Od października użytkownicy platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM, oprócz zakupów w sklepach online, mogą dokonywać ich również w punktach stacjonarnych, m.in.: w Multikinie, Media Expert, Orsay, 5.10.15., Deichmann, Red Rubin, Minty dot oraz w sklepach marki Ania Kruk. Dzięki funkcji rejestracji paragonów pochodzących z punktów stacjonarnych poprzez zrobienie zdjęcia paragonu użytkownicy MAM mogą zyskiwać Złotówki MAM na opłacenie swoich rachunków, robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych. Aplikacja MAM jest dostępna dla użytkowników od września bieżącego roku.

Informacje prasowe

Zmiana dostawcy mediów – Czego obawiają się Polacy?

Wolny rynek dostawców mediów w Polsce pozwala na wybór dowolnego dostawcy przez konsumenta. Nie wszystkie oczywiście media dają taką możliwość, ale te najbardziej popularne i obciążające domowy budżet na szczęście tak. Jak wynika z raportu platformy MAM „Media i rachunki” – 84% Polaków nigdy nie zmieniło dostawcy prądu, a 86% – gazu, choć średnie rachunki za nie wynoszą odpowiednio 125 zł i 60 zł. Co zatem, mimo ponoszenia tak wysokich kosztów, najczęściej stoi na przeszkodzie do dokonania zmiany i uzyskania lepszych warunków?

Informacje prasowe

#MówiąNaMieście, że warto pobrać… Energetyczny przewodnik po Warszawie

Uwaga, uwaga! Kurtyna w górę, orkiestra tusz … sensacja rewelacja. Już w ogólnem dostępie z fenomenalną wprost energią, jedyny w swojem rodzaju przewodnik po naszej ukochanej stolicy. I co my tu widzim Szanowna Frekwencjo? Miejsca legularnie znane, choć w innem ciut ujęciu, kolorycie i ciekawej okoliczności w liczbie 15. Zarówno podobnież znajdziecie tu przekazy fest zadziwiające, stawiające w sporem zaskoczeniu nawet wybitnych fachmanów czy badaczy  oraz miłośników tajemnic Syreniego Grodu. Wszystkie wyszczególnione tu atrakcje są „pod napięciem”, czyli energetyczne jak sieć trakcyjna dzyndzajów warszaskich. Dają fenomenalną radość i pozytywne siłe poznawcze. Przy konstrukcji owego spacerownika rączęta swe maczały: szpecjalistyczna platforma do obniżania i leguracji rachuneczków MAM wespół w zespół z innogy Polska – sprzedawcą tego elektrycznego towaru.

Informacje prasowe

Mówią na mieście! Wspólna kampania reklamowa platformy MAM i innogy Polska

MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, oraz innogy Polska, sprzedawca energii elektrycznej rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Mówią na mieście!” promuje współpracę obu podmiotów oraz nawiązuje do znanych miejsc stolicy. Celem kampanii jest zachęcenie klientów innogy Polska do korzystania z platformy MAM i obniżania opłat za energię elektryczną. Kampania obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe, działania digitalowe, akcje promocyjne w punktach sprzedaży oraz publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”.

Informacje prasowe

Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumenta

Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie – wymagający. Niska cena, która dotychczas była decydującym czynnikiem zakupowym, dla większości nie jest już wystarczająca i kluczowa. Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę do obniżania rachunków MAM, Polacy oczekują od detalistów wysokiej jakości oferowanych produktów (82%), wysokiego standardu obsługi klienta (70%) oraz zaufania, którym mogą obdarzyć zarówno pracowników danego sklepu, jak i stojący za nimi brand (75%).

Informacje prasowe

Razem (finansowo) raźniej

Polacy chcą czuć się bezpiecznie, również w obszarze finansowym. Dlatego coraz częściej rozmawiają z partnerem lub partnerką o domowym budżecie i wspólnie nim zarządzają. Troska o bezpieczeństwo finansowe rodziny przejawia się także w regularnym oszczędzaniu i współdzieleniu comiesięcznych opłat. Kobiety i mężczyźni coraz częściej odkładają też pieniądze i mają świadomość, jaka kwota zapewni im spokojny sen. Jak wynika z badań platformy do opłacania i obniżania rachunków MAM, kwota ta, w zależności od wieku, płci i wykształcenia, wynosi od 3000 do nawet 50 000 złotych.