Informacje prasowe

MAM + innogy = niższe rachunki dla mieszkańców Warszawy

MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, rozpoczęła współpracę z innogy Polska, sprzedawcą energii elektrycznej.

Dzięki temu Klienci firmy będą mogli obniżać swoje rachunki oraz szybko dokonać opłaty za energię elektryczną.

innogy Polska, jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce, rozpoczęła współpracę z MAM – platformą do obniżania i opłacania rachunków za media. Dzięki nawiązanej współpracy Klienci innogy, podczas zakupów online, otrzymają dodatkowe środki, które będą mogli wykorzystać do obniżenia rachunków za energię elektryczną. Aby ułatwić odbiorcom dostęp do platformy przygotowana została dedykowana strona startowa oraz ścieżka rejestracji dostępna pod adresem www.jamam.pl/innogy.

Innowacje są wpisane w DNA naszej firmy. Dlatego nie ustajemy w poszukiwaniu najwygodniejszych rozwiązań dla naszych Klientów. Najnowszym z nich jest możliwość skorzystania z platformy MAM. Dzięki niej nasi Klienci będą mogli zmniejszyć rachunki za energię elektryczną dodatkowymi środkami otrzymanymi przy okazji robienia codziennych
e-zakupów
 – mówi Przemysław Brzywcy, Marketing Menedżer w innogy Polska.

Jak to działa?
MAM oferuje Klientom innogy Polska możliwość opłacania ich rachunków za prąd „Złotówkami MAM”, przyznawanymi za każdy zakup dokonany w e-sklepach dostępnych na platformie (obecnie jest to blisko 500 sklepów online, w tym znanych i dużych marek). Do dyspozycji użytkowników platformy są produkty i usługi z 11 dostępnych aktualnie kategorii m.in.: Moda, Elektronika i AGD, Zdrowie i uroda, Żywność i gastronomia, Dom i ogród, Motoryzacja, Sport czy Podróże. Za każdy taki zakup Klientom innogy Polska naliczone zostaną środki, które będą mogli przeznaczyć na opłacenie swoich rachunków za prąd.

Przez blisko 10 miesięcy testowaliśmy wraz z pierwszymi użytkownikami naszą unikalną usługę. Już teraz osoby korzystające z platformy MAM płacą średnio ok. 50 zł mniej za swoje miesięczne rachunki. Czas testów zatem się zakończył i cieszymy się, że innogy Polska jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej zdecydował się skorzystać z możliwości ulżenia portfelom swoich Klientów dostarczając im informacji o platformie i ułatwiając korzystanie z niej. Taka decyzja potwierdza, że innogy Polska stawia na najnowocześniejsze rozwiązania nie tylko w obszarze sprzedaży energii, ale również chce oferować swoim Klientom znacznie więcej, rozumiejąc, tak jak my, ich codzienne potrzeby. Klienci innogy Polska to przede wszystkim mieszkańcy Warszawy i okolic, a ich oczekiwania znamy bardzo dobrze, gdyż stanowią oni największą grupę naszych obecnych użytkowników. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca wpłynie na znaczące obniżenie opłat za rachunki wszystkich Klientów innogy Polska – powiedział Marcin Walaszczyk, dyrektor zarządzający platformy MAM.  

Razem dla korzyści
MAM wspólnie z innogy Polska będzie realizowało kampanię komunikacyjno-edukacyjną, prezentującą korzyści płynące z aktywnego użytkowania platformy, w celu obniżenia opłat za prąd. Działania obejmą: digital marketing, reklamę w radio i na billboardach oraz Salony innogy Polska, gdzie każdy zainteresowany Klient będzie mógł dowiedzieć się więcej o samej platformie, zarejestrować się na niej i rozpocząć aktywne obniżanie swoich rachunków za prąd.

Dla Klientów innogy Polska zainteresowanych korzystaniem z platformy MAM została przygotowana dedykowana ścieżka rejestracji, w przejściu której pomocą będą służyć konsultanci z zespołu MAM.

Współpraca z innogy Polska jest przykładem współdziałania sprzedawcy energii z dostawcą technologii pozwalających realnie wpłynąć na obniżenie rachunków, a tym samym podnosić satysfakcję Klientów.

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Smolarska-Flis
Biuro Prasowe innogy Polska
Tel: +48 22 82 14151
email: biuro.prasowe@innogy.com